Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

El Conceyu de Xixón da la bienvenida a los nuevos y nueves xixoneses

Votos

(Total de votos recibidos 46)

(Puntuación 3,15)

El llibru pa lo más piquiñino de la casa

El llibru pa lo más piquiñino de casa yá se reparte nel Hospital de Cabueñes

La Oficina de Normalización Llingüística de Xixón entama, en collaboración col Hospital de Cabueñes y la Rede de Normalización Llingüística nos conceyos, la campaña El llibru pa lo más piquiñino de casa.

Esta campaña ta empobinada a los padres y madres qu'acaben de tener un fíu o una fía, afalándolos que-yos tresmitan la llingua asturiana nesti periodu tan importante de los primeros años que tanto van repercutir nel futuru de lo más piquiñino.

‘Ye un prestosu cuadernu onde los padres y madres van apuntando los datos y vezos del neñu o neña, asina como la so evolución dende la so nacencia, espacios pa fotos pa recordar y pa les persones que los curien y alfalaguen. Tamién hai apartaos con pallabres prestoses o nomes de persona.

Los testos tán fechos pola Rede de Normalización Llingüística del Principáu d'Asturies y les ilustraciones son d'Olmo García Huete. Esta campaña desarróllase tamién nos Conceyos 'd'Aviles, Carreño, L.lena y Siero.

Los exemplares van repartise nel hospital de Cabueñes a los neños y neñes que nazan esti añu.

Nesti enllaz podéis descargar el llibru:

el llibru pa lo más piquiñino de la casa