Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

L’ENCIERRU - Teatro Kumen

Lencierru

Organiza: Aula Popular José Luis García Rua
La obra L´Encierru parte de la noticia que sigue: Un grupu sindicalistes deciden encerrase nun pozu mineru pa denunciar una serie problemas esistentes nel sector. L´Encierru cuenta les rellaciones personales que surdieron entre los sindicalistes y cómo la so cultura sindical llega a condicionar les sos vides y les de tolos de la so rodiada. L´Encierru tamién cuenta como s´incorporaron les muyeres nun mundu tan machista y lo difícil que-yos fue sobrevivir n´el.

La obra L´Encierru parte de la noticia que sigue: Un grupu sindicalistes deciden encerrase nun pozu mineru pa denunciar una serie problemas esistentes nel sector. Cuando tán baxando, los guardies xuraos corten la lluz, polo que tienen que percorrer un buen cachu´l camín a escures.
L´Encierru cuenta les rellaciones personales que surdieron entre los sindicalistes y cómo la so cultura sindical llega a condicionar les sos vides y les de tolos de la so rodiada.
L´Encierru tamién cuenta como s´incorporaron les muyeres nun mundu tan machista y lo difícil que-yos fue sobrevivir n´el.
Tolo espresao nesti testu ye pura fantasía. L´autor nunca nun vivió encierru ningún, aunque sí que tien información abondo d´acontecimientos que pasaron en dellos encierros a lo llargo la llucha de los movimientos obreros en diferentes empresas y gremios.
Dirección: José Ramón López Menéndez
Intérpretes: Cos Cueva Álvarez, Ernesto González Argüelles, Chus Prieto Pedregal, Laura Suárez Martínez/Paula Moya García

  • Precio: 10€
comprar entradas


 

Teatro Jovellanos
Dirección Estamos también en C/ Cabrales, 82 - 33201 Gijón (Asturias) GijónAsturias
Teléfono 985 182 929
Fax 985 182 939
Correo electrónico info@teatrojovellanos.com
Horario (Oficina)Lunes a Viernes: 9:30-14:30h. y 17:30-20:30h. Taquilla: 12:00-14:00h. y 17:30-20:30h.
Localización

Descripción

Autor: El arquitecto fue Mariano Marín Magallón y en 1939 acometió las obras de restauración José Mª Mendoza y Ussía.

Fecha: 1899.
 
Junto a las viviendas que lo rodean, se enmarca en un estilo ecléctico-historicista. Se distinguen dos partes en la composición: una arcada de pilastras decoradas con trofeos alegóricos que se extienden por toda la superficie hasta la altura de los cuerpos laterales, y un piso superior a modo, de remate, en el que se abre una galería que soporta una amplia cornisa moldurada. El proyecto original fue bastante reformado en la restauración de 1939. Asimismo, en la década de los 90 se llevó a cabo obras de restauración que permitieron recuperar el Teatro para la ciudad.