Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

MUYERES - Inda Suenen

Muyeres

Duración aprox: 90’

Muyeres, el proyecto de veinte artistas asturianas dedicadas a la música tradicional y que tras diez años juntas han puesto en el mercado cuatro discos, presentan su espectáculo Inda Suenen. El eje central del mismo es la mujer como trasmisora de la tradición oral, la mujer que canta mientras acuna, mientras lava, siega, baila…

Venti muyeres que vienen de los más reconocíos grupos etnográficos asturianos xuntáronse hai diez años p’amosar y grabar los toques de panderu y pandereta qu’acompañen al cantar n’Asturies. El proyeutu camudó nun reconocimientu al papel de la muyer asturiana como depositaria de bona parte de la tradición musical del país. Cuatro discos nel mercáu (Muyeres I, Muyeres II, Pasamentu y Onde canta la culiebra); el montaxe de dellos espetáculos nacionales ya internacionales; collaboraciones con músicos como José Ángel Hevia, Ramón Prada, Chus Pedro, Tina Gutiérrez; la participación en dellos festivales (Festival Folk Segobia, Xosé Alfonso Seixal, Lorient, Expo de Lisboa, San Marino, Sabandeño de La Laguna, Les Anthioises); la obra Kelthiké de Ramón Prada, basada na voz tradicional asturiana, onde Muyeres ye la principal protagonista, algamando muncho ésitu de públicu y crítica … ficieron del grupu una de les referencies d’anguaño de la nuestra música tradicional.
Inda suenen, con esti nuevu espectáculu Muyeres da un pasu más y pretende facer un viaxe emocional qu’acerque al públicu a tol simbolismu que reflexen les vides silenciaes de tantes muyeres nuna sociedá nun tan lexana y de la que nun podemos negar que venimos. Pa facer posible esti viaxe ye perimportante la propuesta escénica qu’envuelve a la música, los cantares, bailles…
L’exe central del espectáculu ye la muyer, la muyer como tresmisora de la tradición oral, la muyer que canta mientres acuna, mientres llava, mientres siega, mientres danza… Basta con que la voz d’una muyer vaya ligando cada melodía convertida n’emoción y con la so rueca poco a poco vaya “filando tola so vida” mientres les voces de les otres muyeres “inda suenen” incluso al acabar l’últimu son.

  • Precio: 10€
comprar entradas


 

Teatro Jovellanos
Dirección Estamos también en C/ Cabrales, 82 - 33201 Gijón (Asturias)
Teléfono 985 182 929
Fax 985 182 939
Correo electrónico info@teatrojovellanos.com
Horario (Oficina)Lunes a Viernes: 9:30-14:30h. y 17:30-20:30h. Taquilla: 12:00-14:00h. y 17:30-20:30h.
Localización

Descripción

Autor: El arquitecto fue Mariano Marín Magallón y en 1939 acometió las obras de restauración José Mª Mendoza y Ussía.

Fecha: 1899.
 
Junto a las viviendas que lo rodean, se enmarca en un estilo ecléctico-historicista. Se distinguen dos partes en la composición: una arcada de pilastras decoradas con trofeos alegóricos que se extienden por toda la superficie hasta la altura de los cuerpos laterales, y un piso superior a modo, de remate, en el que se abre una galería que soporta una amplia cornisa moldurada. El proyecto original fue bastante reformado en la restauración de 1939. Asimismo, en la década de los 90 se llevó a cabo obras de restauración que permitieron recuperar el Teatro para la ciudad.